Opinia użytkownika: Piotr_2057
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Totalny brak zainteresowania klientem i jego potrzebami. Planowałem duże zakupy a wyszedłem w trakcie z hipermarketu doprowadzony przez obsługę do białej gorączki - wydałem pieniądze u konkurencji. Zacznę od początku na dziale obuwie zapytałem pracownika po upewnieniu się czy jest ze stoiska z obuwiem o męskie buty konkretnego numeru -pani powiedziała,że to jest market a nie obuwniczy i ją nie obchodzi mój rozmiar -nie raczyła mi pomóc. Następnie na mięsnym kobieta obsługująca powiedziała że kiedy pokroi mi na mniejsze kawałki mięso które kupiłem będę musiał zapłacić o kilkanaście złotych więcej za kilogram -bo to będzie inne mięso??? totalna bzdura, poprosiłem kierownika -po 10min przyszła pani bez identyfikatora, nie raczyła się przedstawić mimo że pytałem z kim rozmawiam. Rudowłosa kobieta po 40 z długimi włosami w białym fartuchu - odpowiedziała tylko, jestem kierownikiem zmiany, burknęła "nas prawo handlowe nie interesuje my mamy swój regulamin" i poszła sobie totalnie nie zainteresowana klientem. Gdy przy informacji zapytałem o książkę skarg i wniosków usłyszałem, że nie ma i mogę na odrębnej kartce z ksera napisać(szkoda mojego czasu bo patrząc po obsłudze pewnie wylądowałaby w koszu) również na pytanie kto jest dziś kierownikiem zmiany pani stwierdziła, że musi zadzwonić zapytać czy może mi odpowiedzieć ... totalna paranoja i szkoda nerwów na zakupy w tej sieci. Cieszy mnie coraz bardziej, że Auchan przejmuje te markety bo taka obsługa to przekracza wszelkie granice. Ciekaw jestem co na to rzecznik praw konsumenta - jak można za mięso po 11,99zł za kg po pokrojeniu go na drobniejsze kotlety liczyć klientowi ponad 25zł za kg -> kiedy było brane z kawałka po 11,99zł !!! Skandal, odradzam i ostrzegam przed zakupami w tej sieci.