Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: GD

Dotycząca firmy: Sweet Sushi

Treść opinii: Restauracja Sweet Sushi zrobiła na mnie bardzo złe wrażenie, zarówno ze względu na wygląd miejsca, obsługę, jak i jedzenie. Do restauracji wybrałam się chcąc spróbować słodkiej wersji sushi, nie byłam jednak pewna czy warto wydawać 89 zł za jedzenie, które może nie przypaść mi do gustu, więc skorzystałam z oferty przedstawionej przez tą firmę na grouponie. Groupon obejmował jeden z 26-elementowych zestawów sushi, w tym sweet sushi. Oferta tej restauracji jest bardzo zachęcająca, wiele zestawów słodkiego i tradycyjnego sushi - wszystko świetnie opisane na profesjonalnie przygotowanej stronie internetowej. Jednak wizyta w lokalu nie była już taka przyjemna. Ciężko było mi odnaleźć restaurację (brak bannerów informacyjnych, drogowskazu). Zaskoczył mnie również wygląd - po restauracji sushi oczekiwałam bardziej japońskiego wystroju, miejsce to jednak urządzone jest w "wielokulturowym" i chaotycznym stylu, jedyne nawiązanie do Japonii to katana i zestaw ceramiki do sake. W lokalu podczas wizyty panowała nieprzyjemna atmosfera (negatywne nastawienie szefa kuchni, wrażenie zbytniej obserwacji przez obsługę, nieodpowiednia muzyka). Pomimo tego, że kelnerka była uśmiechnięta odniosłam wrażenie, że klient z grouponu jest klientem gorszym. W dodatku gdy zamówiłam zestaw słodkiego sushi poinformowano mnie, że groupon go nie obejmuje, co było nieprawdą, gdyż w ofercie grouponu były wypisane wszystkie zestawy sweet sushi. Zamówienie zostało w końcu zrealizowane, z tym, że dało się odczuć zdenerwowanie kucharza. Podano jednak inny zestaw niż zamawiany. Zamiana nie była zła, jednak nikt nie poinformował wcześniej o braku składników i nie zaproponował zmiany zestawu. Pewnym szczegółem, o którym zapomniano, to zwilżony ręczniczek Oshibori, do którego powinno się wytrzeć ręce przed i po jedzeniu sushi. W przypadku słodkiego sushi ociekającego toffi taki ręczniczek byłby bardzo przydatny. Pomimo, że jedzenie było smaczne atmosfera i obsługa pozostawiają wiele do życzenia. Profesjonalnie wyglądająca strona internetowa i "słodkie słówka" na Facebook'u to nie wszystko co czyni restaurację dobrą.