Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Diagnostyka

Treść opinii: Na początku tygodnia udałam się do laboratorium medycznego DIAGNOSTYKA aby wykonać badania zalecone przez mojego lekarza. W laboratorium była duża kolejka więc spędziłam tam ok 30 minut. W pewnym momencie wyszła do poczekalni jedna z Pań która pobierała materiał do badania i powiedziała "co się tak kotłujecie tutaj - 200 metrów dalej jest kolejne laboratorium" i weszła z powrotem do laboratorium. W poczekalni pacjenci zaczęli niemiło komentować zachowanie tej osoby, 3-4 osoby oburzone wyszły. Po kilku minutach była moja kolej udałam się do środka, wykonano mi stosowne badania. W godzinach popołudniowych sprawdzając wyniki okazało się, że wykonano nie te badania które były zlecone przez lekarza. Zadzwoniłam do laboratorium w tym samym dniu aby dopytać czy to pomyłka czy jeszcze wyniki danych badań się pojawią. Po wyjaśnieniu o co dokładnie mi chodzi Pani stwierdziła, że musiałam źle poinformować osobę w trakcie pobierania, co nie było możliwe bo wszystko było wypisane na kartce przez lekarza. Poinformowałam tą Pani, że zależy mi na czasie i są to bardzo ważne badania ze względu na mój stan - kobieta powiedziała abym jeszcze raz zgłosiła się w dniu jutrzejszym i wykonają prawidłowe badania. Upewniłam się jeszcze czy na na pewno wyniki będą przed zbliżającymi się świętami, ta Pani potwierdziła. Na drugi dzień udałam się do tego samego laboratorium z samego rana i przed okienkiem usłyszałam, że niestety nie pobiorą materiału w związku ze świętami. Jestem bardzo rozczarowana jakością obsługi, brakiem kompetencji, błędami ze strony personelu, niemiłym traktowaniem pacjentów nie tylko mnie. Przerzucanie winy na pacjenta, brak jakiegokolwiek słowa "przepraszamy" nie wspominając już o zwrocie kosztów za błędnie wykonane badania.