Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: magmalena

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Wraz z mamą udałyśmy się tydzień temu do oddziału Vectry w Zabrzu aby zreygnować z dodatkowego pakietu HBO i Canal +. Weszłyśmy do salonu w okolicach godziny 15:40, pobrałyśmy numerek, który poinformował nas, że przed nami oczekują do kasy jeszcze dwie osoby z czego jedna z nich właśnie podeszła do stanowiska. Tego dnia było czynne tylko jedno stanowisko, druga pracownica siedziała w pokoju za szklanymi drzwiami i nie zajmowała się obsługą klientów. Pracownik dość szybko obsłużył pierwszego klienta, za nim na obsługę czekało małżeństwo. Kiedy para podeszła do okienka okazało się, że ich sprawa jest bardziej skomplikowana, kiedy do kolejki dołączyli kolejni ludzie zaczęło robić się nerwowo. Powiedzieliśmy pracownikowi, że czekamy już ponad pół godziny i że może ta pani zza drzwi też obsłuży klientów i szybciej to pójdzie jednakże on w nie do końca miły sposób powiedział: „ta pani ma inne obowiązki”. Pracownik co jakiś czas podchodził do pani w osobnym pomieszczeniu aby skonsultować problem klientów przez co czas obsługi wydłużał się. Kiedy już po oczekiwaniu ponad 40 minutowym podeszłyśmy z mamą do okienka okazało się, że też nie będzie nam łatwo załatwić naszą sprawę. Kiedy poinformowałyśmy pracownika o tym, że chcemy zrezygnować z pakietu pracownik powiedział, że się spóźniłyśmy ponieważ pomimo tego, że pakiet zamawiałyśmy ponad 2 lata temu (z okresem obowiązywania rok) pakiet automatycznie po zakończeniu umowy przedłuża się na kolejne pół roku, niestety my spóźniłyśmy się o kilka dni… W związku z czym pomimo podpisania umowy dosyć dawno temu i braku chęci oglądania w.w kanałów musimy nadal przez pół roku płacić Vektrze około 60 zł ponieważ nie możemy wcześniej zakończyć umowy… To jest jakaś kpina.. Kiedy chcesz wziąć pakiet bądź coś domówić to wszyscy są bardzo chętni natomiast kiedy chcesz wypowiedzieć umowę która już teoretycznie dobiegła końca nie możesz tego zrobić.. Gratuluję Vektrze, nie wiem czy nie zdają sobie Państwo sprawy ale na rynku macie wielu groźnych konkurentów a takimi działaniami tylko odsuwacie od siebie stałych, wiernych od ponad 20 lat klientów. Gratuluję.