Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Bożena_141

Dotycząca firmy: AUDIOFON

Treść opinii: Zadzwoniłam do punktu Audiofon sp. z o.o w Słupsku i umówiłam się na badanie słuchu, na określony dzień i godzinę. Placówka nie była oznaczona na zewnątrz, dlatego nie mogłam jej odnaleźć, nie było jakichkolwiek oznaczeń ( szyldu, banera itp.) wskazujących miejsce usytuowania placówki. Dlatego też usiłowałam tam się dodzwonić ,ale niestety przez ok.10 minut telefon był zajęty. Wówczas postanowiłam sama odnaleźć placówkę. Weszłam do Szpitala Specjalistycznego aby tam się dowiedzieć, bo osoby napotkane na ulicy nie wiedziały. Po wejściu do budynku, na parterze zobaczyłam napis "Audiofon" ze strzałką w jakim kierunku mam się udać. Na parterze, obok innych gabinetów lekarskich, odszukałam pokój . Zapukałam i otworzyłam drzwi gabinetu, ale zobaczyłam, że kobieta znajdująca się w środku w dalszym ciągu rozmawia przez telefon. Poprosiła abym zaczekała na korytarzu. Oczekiwanie na wizytę trwało około 10 minut, po czym pani wyszła i zaprosiła mnie do środka. Poprosiła abym usiadła i przeprowadził ze mną wywiad odnośnie moich dolegliwości. Następnie zbadała mi uszy i powiedziała, mam w obu uszach korki i dlatego prawdopodobnie źle słyszę. Pracownica powiedziała, że muszę udać się na płukanie uszu do laryngologa, najszybciej zrobię płukanie w gabinecie prywatnym, podała mi nazwisko lekarza i numer telefonu, zapisała to na kartce, którą mi wręczyła. Powiedziała też, że płukanie uszu można również zrobić na NFZ jednak wówczas trzeba mieć skierowanie i trochę to potrwa Diagnoza pracownika punktu Audiofon wydała mi się niezrozumiała ponieważ w maju br. z powodu dolegliwości laryngologicznymi byłam u laryngologa na prywatnej wizycie. Laryngolog badał mi także uszy i nie stwierdził, że mam korki w uszach. Nadmieniam, że mimo mojej prośby o badanie nie przeprowadzono go. Pracownica powiedziała, że może być ono zbędne bo po przepłukaniu uszu będę dobrze słyszała. Odniosłam wrażenie, że pracownica nie miała dla mnie czasu i przeszkodziłam jej w rozmowie telefonicznej. Nie byłam zadowolona z wizyty.