Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Neo

Dotycząca firmy: Sephora

Treść opinii: Ostatnio chwaliłem internetową stronę Sephory, dziś mała krytyka. Otrzymałem mailing „Gorące przeceny do -40%”. Po kliknięciu zobaczyłem na stronie sephora.pl masę przecenionych, ale totalnie wymieszanych produktów, które co prawda mogę przefiltrować wg różnych kryteriów, np. marki, ceny, formatów typu Tuba, flakon, spray i masy innych, ale brakuje podstawowego filtra, który chwaliłem przy przeglądaniu NOWOŚCI, czyli podziału na asortyment dla mężczyzn i kobiet. Pewnie wielu klientów, w tym także mnie męczy przeglądanie produktu po produkcie, zastanawiając się czy jest dla mężczyzn czy kobiet... W rezultacie entuzjazm klienta słabnie, a to z pewnością przekłada się na efektywność mailingu i wyniki sprzedaży, więc Sephora koniecznie powinna zadbać o taki podział.