Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Neo

Dotycząca firmy: DOUGLAS

Treść opinii: Personel w sklepie nie nadąża za nowościami w perfumach. W końcu nie jest ich tak wiele, więc dziwi mnie zaskoczenie ekspedientek kiedy pytam o nowość, która kilka tygodni temu pojawiła się na stronie Douglasa w sekcji nowości. Tak jest nie pierwszy raz. Ostatnio zapytałem np. o nowego niebieskiego Cartiera (na stronie jest od 2-3 tygodni) i zupełnie nie wiedzieli o jego istnieniu, zaczęło się pytanie koleżanek, wskazywanie że może chodzi o innego Cartiera? Może da się jednak rozpoczynać dzień lub tydzień od obejrzenia na stronie co firma ma nowego? To nie są setki pozycji, a największe premiery są tylko co jakiś czas. W salonie nie potrafią też odpowiedzieć kiedy się u nich pojawi nowość, zaczyna się gdybanie, otrzymałem np. informację że nowy Cartier nie będzie dostępny w żadnym sklepie Douglas, a jedynie w sprzedaży internetowej. Nie wierzę, w końcu to nie są niszowe i superdrogie perfumy, może nie będzie ich w każdym salonie, ale w żadnym? Kto kupi nowe perfumy, których nie można powąchać?