Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Neo

Dotycząca firmy: Idea Bank

Treść opinii: Zastanawiałem się nad założeniem lokaty w Idea Bank, ale po bliższym przyjrzeniu się ofercie dałem sobie spokój. Zainteresowała mnie „Lokata Hurtowa” na 5 miesięcy - wydawała się ciekawa na tle rynku i dobrze skomunikowana na stronie internetowej, gdzie wszystko wydawało się proste i przyjemne. Kiedy byłem już w miarę zdecydowany i kliknąłem w formularz zakładania lokaty zobaczyłem, że mam zaakceptować aż 3 różne regulaminy i umowy. Dziwne, po co mam akceptować 41 stron regulaminu prowadzenia rachunków oraz 2 str. wzoru umowy o rachunek bankowy skoro to miała być lokata bez konieczności zakładania konta?Regulamin samej lokaty wydawał się bardziej przejrzysty, ponieważ miał tylko 2 strony, ale nie można było zaakceptować samego regulaminu tylko wszystko razem - w sumie 45 stron. W dodatku i ten krótki regulamin nie wzbudził mojego zaufania z uwagi na niejasny termin i tryb zakończenia lokaty oraz informację o tym, że zakładana przeze mnie lokata będzie automatyczne odnawiana na zasadach lokat standardowych - czyli słabych. Zaraz, zaraz, przecież to miała być prosta, 5 miesięczna lokata, a nie cyrograf na wieczność. Lubię jasne relacje, a nie zabawy w regulaminową ciuciubabkę.Do tego pod formularzem zobaczyłem aż 4 różne zgody na przetwarzanie danych osobowych. Mając w pamięci opinie o natrętnym telemarketingu uprawianym przez Idea Bank i powiązaną z nim rodzinę spółek, podsumowując potencjalne zyski i zagrożenia dałem sobie spokój z tą ofertą. W ten sposób Idea Bank stracił klienta jeszcze zanim go zyskał - trzeba przyznać, że to nie lada sztuka.