Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nattan

Dotycząca firmy: Multimedia Polska

Treść opinii: Moja przygoda z Multimedia Polska zaczęła się dość dobrze bezproblemową, miłą i szybką instalacją usługi. Kłopoty zaczęły się, gdy przeprowadziłem się w miejsce, gdzie Multimedia usług nie świadczyła (jej zasięg terytorialny oceniam więc jako niewystarczający, zwłaszcza że w innych blokach na mojej ulicy usługi są świadczone). Jedyne co usłyszałem w punkcie obsługi to "nic nie można poradzić, jedynie cesja umowy na inną osobę może rozwiązać problem". Niestety nie mam na kogo umowy przepisać.Zobaczyłem jednak, że Multimedia świadczy usługi u moich dziadków we Wrocławiu. Na infolinii (345345345) dowiedziałem się, że oczywiście mogę ich adres wskazać jako nowe miejsce świadczenia usług, podano mi wrocławski adres punktu obsługi, ale polecono udać się jeszcze do punktu warszawskiego, w którym muszę to zgłosić najpierw. Tam jednak dowiedziałem się, że nie przenosi się usług między miastami, mogę ewentualnie napisać pismo do prezesa - być może zgodzi się na rozwiązanie umowy w Warszawie i podpisanie jej we Wrocławiu. Dostałem kartkę z adresem do wysłania pisma (adresu punktu, w którym siedziałem, czyli przy dobrej woli obsługującej mnie pani mogłem ten list napisać od ręki).Opisałem tę sytuację na profilu Multimedia Polska na Facebooku, bo nie wiedziałem komu wierzyć - pani z infolinii czy z punktu obsługi. Tam szybko udzielono mi odpowiedzi - rację miała pani z punktu obsługi. Odpisano mi, że muszę (ponownie!) udać się do punktu obsługi, żeby rozwiązać umowę i podpisać ją następnie we Wrocławiu. Dlaczego nie mogłem zrobić tego od razu, będąc tam?Multimedia Polska jest firmą niezwykle mało elastyczną. Panie w punkcie obsługi nie okazują zainteresowania problemem i nie próbują nawet zastanowić się razem z klientem nad możliwymi rozwiązaniami. Skoro po interwencji na Facebooku dowiaduję się, że muszę kolejny raz odwiedzić punkt obsługi, nachodzi mnie pytanie, czemu tej sprawy nie mogłem załatwić będąc w tym punkcie? Na razie się poddałem. Płacę za usługę, z której nie korzystam i po wygaśnięciu umowy pożegnam się z Multimedia Polska na zawsze.