Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: VSC

Treść opinii: Vision Secret Client i Jakość Obsługi, nie są tożsamymi stronami, aczkolwiek ściśle ze sobą powiązanymi i wzajemnie się przenikającymi, wystarczy zalogować się do VSC, a przejście do JO następuje bez dodatkowego logowania. Przedmiotem tej obserwacji jest, aktualnie trwający konkurs/zabawa ”wygraj 1000 zł”, z nagrodami punktowymi i pieniężnymi. Ten ostatni rodzaj nagród, zawsze najdobitniej przemawia do uczestników, aczkolwiek niekoniecznie. To, co podoba mi się w ogólnym wyrazie zabawy to kryteria oceny obserwacji – wartościowość, szczegółowość opisu, poprawność językowa i stylistyczna. Wydaje mi się, że w celach, zawartych w regulaminie, powinien znaleźć się jeszcze jeden, dodatkowy – propagowanie poprawności językowej (to takie moje dywagacje), która w dobie ”komórek, sms-ów, etc” ulega, jakby częściowej dewaluacji, zwłaszcza wśród młodzieży, która chętnie wypowiada się na, tzw. skróty. Informacje o konkursie przesłano na pocztę @ z bezpośrednim dostępem do ankiety, która jest, jakby ”biletem” przystąpienia. Informacja jest także widoczna w JO, a regulamin rzeczowo określa zasady uczestnictwa. Wydaje mi się, że dzięki tej zabawie, zasoby VSC, znacznie wzbogacą się o kompendium wiedzy rynkowej i tym samym będą miały dodatkowo znaczący wpływ, na jakość obsługi klientów. Niektóre firmy, regularnie ustosunkowują się do zamieszczonych opinii, co jest dowodem na ważkość opisów i troskę o wizerunek rynkowy. Działalność VSC oceniam bardzo wysoko. Działacie w dobrej wierze i Macie istotny wpływ, na jakość rynku.