Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Wioleta_157

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Dzisiejszą wizytę na sanockim Orlenie oceniam "tak sobie", mianowicie z kilku powodów. Przy dystrybutorze z LPG był tylko mój samochód, dzwoniłam 5 razy i cierpliwie czekałam, ale w pewnym momencie z drugiej strony dystrybutora podjechał samochód. Zauważyłam, że pracownik, który obsługuje stanowisko LPG na tej stacji przyglądał się jakie auta są przy tym stanowisku. Wyobraźcie sobie, że jak w końcu przyszedł to mojego samochodu w pierwszej kolejności nie zatankował tylko to drugie auto! Chociaż widział, że wcześniej przyjechałam i powinien zachować się inaczej. Czas jaki poświęciłam na oczekiwanie i tankowanie auta to ponad 10 minut. W dodatku nie powiedział "Dzień dobry" tylko zapytał "Za ile?" Nie byłam zadowolona!Zarówno oczekiwanie do kasy jak i obsługa przy niej były już zdecydowanie lepsze. Kasjerka miła uśmiechnięta, serdecznie mnie powitała i zaproponowała mnóstwo artykułów po rabacie oraz z dodatkowymi punktami VITAY, z których kupiłam kilka.Na stacji zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz jest czysto, schudnie. Ceny paliwa jak i rabaty oraz asortyment są naprawdę bardzo dobre!Szkoda, że pracownik przy dystrybutorze zachował się nie zbyt dobrze. Gdyby nie to oceniłabym jakość obsługi na tej stacji na "rewelacyjnie"