Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: eobuwie.pl

Treść opinii: 11.11 zakupiłam 3 pary obuwia i od razu zapłaciłam - wpłata została zaksięgowana na 12.11 wybrała, wysyłkę kurierem i czekałam a tu ani przesyłki ani żadnej informacji.... dopiero po mojej ingerencji dowiedziałam się że sklep NIE ma i nie będzie już mieć 1 z tych par zakupionego obuwia i dlatego czekają z wysyłką.... TYLKO NA CO? w e-mailu z 19.11 Pani spytała mnie czy zgadzam się aby zaamiast Kurierem Pocztex-u wysłać przesyłkę kurierem DHL bezbłatnie (normalnie ta opcja jest płatna w tym sklepie) wyraziłam zgodę - przesyłkę otrzymałam 2 dni później ale na paragonie do;iczono mi koszty przesyłki kurierem !!! NIE polecam