Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Agata

Treść opinii: 18 stycznia w godzinach przedpołudniowych udałem się do Agata Meble w Komornikach, zainteresowany bliższym zapoznaniem się z ofertą. Pierwszą rzeczą, na którą zwróciłem uwagę, był ogólny porządek - zarówno mam tu na myśli ogólnie pojętą czystość wszelkich powierzchni, jak i ułożenie asortymentu, co w wielu salonach meblowych, szczególnie jeśli chodzi o meble tapicerowane, pozostawia wiele do życzenia. Poszczególne działy salonu są w sposób przejrzysty rozdzielone - łatwo odnaleźć właściwy dział mimo sporej powierzchni handlowej, co jest istotne przy potrzebie zakupu konkretnego przedmiotu, bez konieczności przechodzenia przez cały sklep. Oferta jest bogata pod względem jakościowy, ilościowym, jak i cenowym. Praktycznie każdy znajdzie coś dla siebie.Ceny prezentowane są z reguły w sposób zrozumiały i jednoznaczny. Problem pojawiał się w przypadku tapicerek, gdzie np. na meblu skórzanym podana była cena "od" (bardzo atrakcyjna), podczas gdy okazywało się, bo bliższym zapoznaniu, że dotyczy ona produktu w najtańszej tkaninie - a więc w podanej cenie towar nie był do kupienia w wersji zaprezentowanej na ekspozycji. Bardzo pomocne było oznaczenie, które produkty z ekspozycji dostępne są od ręki, a na które trzeba czekać.Łatwo rozpoznać jest obsługę, dzięki noszonym przez pracowników czerwonym koszulkom. Pracownicy są schludnie ubrani, jest ich sporo na całej powierzchni sklepu - problem z poszukiwaniem pracownika pojawił się w przypadku zapytań o meble tapicerowane. Wykazują spore zainteresowanie potencjalnym klientami - często podchodzą z zapytaniem o pomoc. Nie jest to przy tym zbyt nachalne, jak w innych tego typu placówkach, gdzie łatwo można wydedukować prowizyjny charakter zatrudnienia pracowników. Czas obsługi jest w pełni satysfakcjonujący, zarówno w przypadku poszczególnych działów, jak i w przypadku obsługi pracującej przy finalizacji transakcji z Klientem (kasa, wnioski ratalne, transport - są do tego celu osobne stanowiska).Podsumowując - kontakt z Agata Meble oceniam na 4,50/5 - 0,5 punktu odejmuję za nie do końca czytelne ceny poszczególnych produktów z ekspozycji.