Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: Best Western Premium

Treść opinii: Nie byłam bezpośrednim klientem hotelu Best Western, ale tu odbyło się spotkanie w sprawie pracy, na które byłam zaproszona. Ten 3-gwiazdkowy obiekt nie stanowi nader okazałości zewnętrznej, przynajmniej nie sprawia takiego wrażenia, ale jego wnętrze jest bardzo nowoczesne. Jest dość spory parking, choć bardziej to plac postojowy niż dosłowne znaczenie miejsca, ale w dniu 8 lutego nie było tu przepełnienia. Przeszklone drzwi wejściowe, za nimi kilka schodków i niewielki hol z miejscem przeznaczonym na recepcję – stolik, krzesełka, wygodna kanapa. Gdy weszłam, zapaliło się światło, ale nie było nikogo, więc zajęłam miejsce na kanapie, czekając na pojawienie się jakiegoś pracownika. Skromny i jednocześnie poważny wystrój, dawał poczucie swoistej eleganci – jakieś pucharki w gablocie, srebrne litery nazwy, ciekawa faktura ścian, etc. Po ok. 5-7 min. przyszła młoda dziewczyna w eleganckiej garsonce, przywitała się, a po usłyszeniu celu mojej wizyty, zaprowadziła do windy, sprowadziła ją na dół i skierowała do właściwego pokoju. Jak zdążyłam się zorientować w wystroju piętra, stanowi ono niewielkie korytarzyki i 2-3 pokoje w każdym, a nie jest to zbiór pokoi w holu kondygnacji. Wystrój trochę w stylu westernowym, kolorystyka jeansu (podłoga dywanowa, kanapa) idealnie pasowała do nazwy i spójnie komponowała się z kolorystyką odcieni brązu na ścianach. Zadbano o dostateczne do-świetlenie z czujnikiem ruchu. Bardzo czysto i estetycznie było we wnętrzu, a przeszklone ściany dawały nie tylko naturalne oświetlenie, także przejrzysty widok na zewnątrz. Jedyny kwiat doniczkowy w holu miał idealnie czyste liści, ani pyłku na nich nie dostrzegłam czekając na rozmowę. Pokój hotelowy był przystosowany, jako biuro, było w nim czysto, a przy stole znajdowały się wygodne krzesła. Winda sprawnie przemieszczała się między kondygnacjami, a głos informował o kolejnych czynnościach. Z racji charakteru wizyty, nie miałam zbyt wielu kontaktów z pracownikami, a tym samym z szerszą ofertą hotelu, jednak odniosłam pozytywne/ przychylne wrażenie.