Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agata_1114

Dotycząca firmy: IKEA

Treść opinii: W dniu wczorajszym udałam się do IKEA w Katowicach. Odwiedziłam dział z asortymentem dziecięcym w poszukiwaniu łóżeczka dla 4 letniego chłopca. Po pojawieniu się na dziale, żaden z obecnym tam sprzedawców nie powitał mnie ani nie zauważył. Po pewnym czasie samodzielnej próby odszukania właściwego produktu, zwróciłam się o pomoc do sprzedawcy. Na dziale obcenych było 2 sprzedawców, którzy stali przy komputerze i rozmawiali o służbowych obowiązkach. Podeszłam do katalogu produktów znajdującego się obok stoiska komputerowego i zaczęłam go przeglądać. Również wtedy żaden ze sprzedawców nie zwrócił na mnie uwagi. Zapytałam więc samodzielnie o pomoc jednego z nich, informując, że szukam łóżka do pokoju dziecięcego dla 4 letniego chłopca oraz że słyszałam o modelach z rozsuwanym stelażem. Sprzedawczyni odpowiedziała, że wszystkie dostępne modlee znajdują się na ekspozycji oraz wskazała w katalogu te, które posiadaja funkcję rozsuwania. Dodatkowo, gdy zapytałam o dostępne kolory sprawdziła w komputerze, że możliwe jest kupno łóżka w dwóch wersjach kolorsytycznych (białym i granatowym). Ogólnie jestem zadowolona z jakości przekazanych mi informacji, uzyskałam odpowiedzi na wszystki zadane pytania, wiedzę sprzedawczyni oceniam pozytywnie. Sprzedawczyni była dla mnie miła, uprzejma oraz zachowywała się profesjonalnie. Niezbyt pozytywnie jednak oceniam podejście do klienta oraz zaangażowanie, ponieważ nie została mi zaproponowana pomoc z inicjatywy sprzedawców, nie zostałam równiez przez nich powitana czy zauważona. Ogólne otoczenie działu oceniam pozytywnie, asortyment był uporządkowany, a aranżacje ciekawie przedstawione i zachęcające do kupna.