Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Panie Renata, pracownik stanowiska kasowego przy stoisku z alkoholami i cukiernictwem nie jest zainteresowana spełnieniem oczekiwań klienta i tym samym jego zadowoleniem, lecz własnym interesem sprzedażowym, a tego pochwalić nie mogę, choć z punktu widzenia sklepu może to być pozytywne zjawisko. Poprosiłam o kawałek ciasta, mieszczący się w małej foremce, pani niezgrabnie odkroiła taki ”kawał”, że rozpierał kartonową foremkę – całkowity brak wyczucia. Wyraziłam obawę, że może mi się pokruszyć w transporcie, pani Renata zaproponowała większą foremkę, jakby w nosie miała moje jasno sprecyzowane oczekiwanie, ale zaznaczyła, że wtedy ciasto będzie mi latało i dopiero się pokruszy. Wzięłam, co przygotowała, bo m.in. po to tu wstąpiłam, a w domu okazało się, że i tak boki były powykruszane. Ta pracownica nie potrafi wykazać profesjonalizmu, nie prezentuje postawy pełnej kultury, jak to mają w zwyczaju pracownicy tej sieci, np. PM w Grodkowie. Ta pani nie używa słów witania, ani pożegnania, ta pani ma w nosie wysokie standardy, ta pani traktuje swoje obowiązki na brzydkiej zasadzie – masz kliencie i się ciesz, bierz co dam. Nie polecam obsługi sprawowanej przez tą panią, ona ujmuje wizerunkowi tego sklepu. Nie raz tu byłam, ale jest to pierwsza wizyta (27 IV), którą negatywnie oceniam, choć sam wizerunek (poza tą obsługą), zasługuje na pochwałę.