Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Aleksandra_1788

Dotycząca firmy: Stradivarius

Treść opinii: Po wejściu do sklepu obsługa przywitała się słowami ,,Dzień dobry". Niestety w sklepie, około godziny 16 był bałagan utrudniający odnalezienie potrzebnych ubrań. Zauważyłam, że na sali sprzedażowej były tylko dwie ekspedientki, które przemieszczały się od wieszaków do przymierzalni. Poproszona o pomoc ekspedientka sprawdziła w systemie interesujący mnie produkt (na stronie internetowej widniała informacja, że jest dostępny, fizycznie go jednak nie było). Po dwukrotnym podaniu numeru referencyjnego, spisanego ze strony internetowej obsługująca mnie pracownica poinformowała mnie, że danego produktu nie ma. Probowałam spróbować zarezerować inne ubranie, jednak ta sama pani poinformowała mnie, że jest to niemożliwe z uwagi na przecenę. Uważam to za utrudnienie, ponieważ jeden dzień zarezerwowania ubrania, lub chociaż możliwość odłożenia go do końca dnia pozwala podjąć lepszą decyzję, zapobiegając sytuacjom zwrotów.