Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Kate_16

Dotycząca firmy: Ford

Treść opinii: Witam, oddałam samochód na przegląd do serwisu Forda z nadzieją że pracują tam kompetentni fachowcy. Oddałam samochód z prośbą o sprawdzenie kierunkowskazów oraz weryfikację dlaczego pali się kontrolka silnika. Zaproponowano mi komputerową diagnostykę auta plus dodatkowy "przegląd przed podróżą" Auto było ok. bez większych uwag natomiast przy podłączeniu komputerowym wykazane zostały błędy przy dpf. Za usterkę zabrano się następnego dnia. I jakież było moje zdziwienie kiedy przy odbiorze auta okazało się że nie działa klimatyzacja ( a była sprawna). Na moje pytanie do serwisanta: czy zakładając teoretycznie że przyjechałam z uszkodzoną klimatyzacją po wczorajszych przeglądach powinien serwis o tej usterce wiedzieć i usłyszałam jednoznaczną odpowiedź twierdzącą; Powinniśmy wiedzieć już wczoraj mechanik sprawdzający nie zgłaszał uwag do klimatyzacji. Czyli proszę Panowie wyprowadźcie mnie z błędu: czy to ja jestem odpowiedzialna że klimatyzacja przestała działać? I przestała działać bo auto ma przejechane 150 tys. i jest stare jak usłyszałam? Serwis był odpowiedzialny wtedy za samochód i do uszkodzenia doszło na ich terenie więc? Być może jest tego jakieś racjonalne wytłumaczenie ale dlaczego ja mam ponosić koszty naprawy jak mi wczoraj sugerowano? Jak to mówią dobra obsługa i fachowość kończy się w momencie kiedy pojawiają się problemy. Mam nadzieję że Pan Dyrektor ustosunkuje się do sytuacji i wykaże więcej empatii niż jego pracownicy.