Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: Korzystałam z usług DPD Polska, jako kleintka zamawiająca zakup towaru w sklepie internetowym i wybierająca rodzaj/sposób dostawy. DPD poinformowało mnie przesyłająć SMS o przewidywanym terminie dostawy - 10.09, w godzinach 13-14. W tym czasie kurier się nie pojawił, zadzwoniłam do cetrali obsługowej - podano mi telefon kuriera. Niestetey nie mogłam się z nim skontaktować przez pół godziny. Opuściłam miejsce, gdzie miała być dostarczona przesyłka. Kurier zadzwoniła do mnie o godz. 15:30, że chce mi dostarczyc przesyłkę. Po krótkiej wymianie zdań i mało uprzejmych odpowiedziach kuriera okazało się, że godziny podane w SMS klientowi są "bardzo orientacyjne", i "nikt sie ich nie trzyma". Umówiłam sie na odebranie przesyłki na następny dzień - 11.09, w godzinach 8:00 - 9:00, kurier przyszedł o 9:20. Nigdy jeszcze nie spotkałam się z taką sytuacją, a korzystam z dostaw kurierskich dość często.