Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Elżbieta_777

Dotycząca firmy: Auto-Myjnia

Treść opinii: Korzystałam z myjni kilkukrotnie. Za każdym razem, mimo uprzednio umówionej na konkretną godzinę usługi, odbiór auta był opóźniony. Ostatnim razem, gdy korzystałam z usług mycia i wymiany opon na zimowe odebrałam auto, które nie było do końca wysprzątane - w schowku na kubki były okruchy, na dodatek tapicerka i dywaniki były wilgotne. Na sam koniec dowiedziałam się, że muszę zapłacić więcej niż uzgadniałam telefonicznie, a to z uwagi na wielkość auta (mimo, że przy telefonicznej rezerwacji godziny pytana byłam o markę i model pojazdu). W odpowiedzi na moje pytanie dotyczące podwyższenia ceny, otrzymałam odpowiedź, że szef tak zarządził. Uważam, że szef powinien obniżyć cenę z uwagi na 3 godzinne opóźnienie w odbiorze auta, co zmusiło mnie do zmiany planów, gdyż nie miałam możliwości dysponować swoim autem na czas.