Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jan_3

Dotycząca firmy: Alior Bank

Treść opinii: W dniu 25 stycznia br. ok. godz. 11.30 przyszedłem do oddziału Alior Bank Ekspress aby dowiedzieć się o kwocie i terminie spłaty zadłużenia karty kredytowej CLUBCARD Tesco. Nadmieniam, że kartę wydał mi w ubr. Meritum Bank, kilka miesięcy temu przejęty przez Alior bank. Doradczyni, po dłuższej chwili szukania w komputerze, powiedziała, że powinienem pamiętać okresy rozliczeniowe karty. Następnie podała mi całkowitą kwotę do spłaty, (nie po napisaniu na kartce) ale głośno mówiąc, jakby wszyscy klienci musieli to wiedzieć. Na pytanie dlaczego od kilku miesięcy nie otrzymuję powiadomień e-mailem o zadłużeniu na karcie kredytowej (jak to było wcześniej) nie uzyskałem odpowiedzi. Za to wychyliła się doradczyni z sąsiedniego stanowiska. Popatrzyła na leżącą na stole moją kartę kredytową i stwierdziła, że to stara karta, powinienem mieć inną, nową. Odrzekłem, iż nic nie wiem o nowej karcie, a karta którą posiadam jest aktywna, niemal codziennie reguluję nią zakupy w sklepach. Doradca oświadczyła, że mogę napisać zażalenie z powodu braku powiadomień o zadłużeniu, bo w oddziale nie mają informacji nt. przyczyn i do kiedy to potrwa. Szybko napisałem pismo adresując za poradą doradczyni: "Alior Bank SA". Na odchodne zostałem powiadomiony, że mam czekać na odpowiedź do 14 dni. W następnym dniu ( o godz. 12.22) zatelefonowała do mnie doradczyni ( nie zapamiętałem nazwiska, ale mam numer telefonu). Oświadczyła mi, że nie otrzymam odpowiedzi na złożone pismo-zażalenie, ponieważ sprawa nie leży w kompetencji Oddziału. Cierpliwie tłumaczyłem, iż zaadresowałem pismo za radą doradczyni. Ponadto problem integracji systemu i produktów (Meritum Banku) to kompetencja Centrali banku. Poprosiłem żeby skierowano tam moje pismo. W dniu 27 stycznia br. dostałem SMS z Alior Bank potwierdzający przyjęcie "reklamacji" wraz z obietnicą rozpatrzenia w terminie do 30 dni. Cała, wyżej przedstawiona sytuacja miała miejsce w Banku, który reklamuje się sloganem: "wyższa kultura bankowości".