Opinia użytkownika: Anna_5863
Dotycząca firmy: Selgros
Treść opinii: Otoczenie:Średnio czyste. Przed wejściem do sklepu w dniu w którym byłam znajdowały się papierki i puszka aluminiowa. Nie wszystkie wózki były czyste. Szyby sklepowe czyste. Średnia ilość miejsc parkingowych, jednak układ w formie prostokąta zapewnia bliskość do wejścia sklepu.Wnętrze hurtowni i produkty:Ze względu na formę sklepu- halę hurtową, słabe oświetlenie. Podłogi gdzieniegdzie brudne, z ciemnymi plamami jak po rozlanej cieczy czy innego produktu. Czytniki sklepowe działały (sprawdzałam dwa). Układ towaru dość chaotyczny, jednak jest podział na sekcje, jak i również sekcje są podpisane, niektóre towary leżały też porozrzucane. Chaos w cenach jak i plakietkach informujących. Przy produkcie znajduje się plakietka z trzema cenami. Podana jest największa to cena netto, obok znajdują się malutkie ceny podane brutto, a także cena za sztukę jak i opakowanie. Jest to dość mylące, szczególnie też z uwagi na fakt, że niektóre produkty można kupować na sztuki, a inne tylko hurtowo. Brak informacji, które produkty można kupować hurtowo, a które na sztuki. Podana cena za sztukę skusiła mnie do kupna wafelka Kinder Bueno White, a przy kasie okazało się, że można tylko całe opakowanie 30 sztuk. Przy niektórych produktach nie było w ogóle plakietek z cenami, przy innych z kolei aż dwie podając różne ceny tego samego produktu. Dotyczyło to np. wafelków Kinder Bueno, gdzie znajdowały się dwie plakietki z róźną ceną tego samego produktu, jak i np. przy winie sherry Malaga Pedro Ximenez.Obsługa i proces kasowy:Prosząc obsługę o pomoc w znalezieniu sosu Worcestershire, Pani zapytała co to jest, z jakiej kategorii. Po czym poprosiła współpracowniczki o pomoc. Po kilku minutach współpracownica zaprowadziła mnie z działu majonezy i sosy na których byłam do działu ,,kuchnia świata,, i wskazała sos. Pracownicy nosili identyfikatory jednak w większości poodwracane i nie dało się zobaczyć imienia czy nazwiska pracownika. Ogólnie pracownicy na hali pomocni aczkolwiek zajęci swoimi obowiązkami.Przy kasie Pani odezwała się tylko ,,dzień dobry,,. Nie poinformowała o cenie finalnej ani nie zapytała czy płacę kartą czy gotówką. Nie odpowiedziała również na ,,do widzenia,,. Nie nawiązała kontaktu wzrokowego. W sklepie znajdują się dwa wyjścia, jednak brak dokładnego oznaczenia. Wyszłam wyjściem troszeczkę dalszym, gdyż nie rozpoznałam wyjścia znajdującego się bliżej, brak informacji.