Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: BSH

Treść opinii: Zgłosiłam zabudowany Express do kawy Siemens do naprawy , ponieważ zaczął robić letnią kawę z mlekiem. Technik stwierdził,ze musi urządzenie zabrać na warsztat. Pomyślałam,poważna usterka, ale spokojna o koszty , bowiem wszystkie niemal części na gwarancji, po kapitalnym remoncie w sierpniu 2015, z żalem, ale jednak oddałam urządzenie.Express wrócił z warsztatu po długiej nieobecności , myślałam cały i zdrowy.Ale nie , jedynie pierwsza kawa z mlekiem była ciepła , następne już tylko letnie.Pomijam stan czystości expresu, wyglądał, jakby wrócił z zapyziałej piwnicy a nie z serwisu...W potwierdzeniu wykonania naprawy jest adnotacja o usłudze:aktualizacja oprogramowania, odkamienienie, sprawdzenie, sprzęt sprawny.Na te "czynności naprawcze " serwis potrzebował ponad dwa tygodnie.....a kawę mam nadal letnią.Jawne kpiny z klienta.