Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: SolariS099

Dotycząca firmy: Rossmann

Treść opinii: Wizyta w drogerii skoncentrowała się na poszukiwaniu balsamu po goleniu. Już w pierwszej alejce (mydła, stylizacja włosów) powitała mnie doradczyni (ok.25 lat, ok.170cm wzrostu, blondynka, biały uniform firmowy). Następnie przy produktach do golenia powitał mnie doradca (ok.30 lat, ok.185cm wzrostu, brunet z zarostem, czerwona koszula firmowa). Wybrałem towar spod znaku "cena na do widzenia". Dobrałem do tego dwa zestawy świąteczne, które znajdowały się obok na wyprzedaży. W międzyczasie byłem świadkiem jak doradca pomagał klientce w poszukiwaniach działu z produktami papierowymi. Przy kasie obsługa szybka i sprawna. Pojawił się jednak problem w postaci balsamu, który system nabijał za 19,99zł zamiast za 11,29zł. Kasjerka (brunetka, ok. 30 lat) poprosiła koleżankę o weryfikację. Udałem się z doradczynią (ok. 25 lat, ok.180cm wzrostu, brązowe włosy z pasemkami) do miejsca z którego wziąłem towar. Od razu stwierdziła, że należy zmienić cenę ręcznie, co przy kasie też szybko uczyniła. Transakcja ogólnie przebiegła bez zarzutu, reakcja personelu na błędną cenę była jak najbardziej uprzejma. Na sklepie było czysto i przyjemnie.