Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Tymoteusz_26

Dotycząca firmy: iSpot

Treść opinii: W salonie iSpot w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku przy ulicy Grunwaldzkiej 141 pojawiłem się we wtorek 2 maja 2017 roku o godzinie 16:30. Celem mojej wizyty było rozejrzenie się za nowym komputerem przenośnym. Po wejściu do salonu przyglądałem się MacBookom. W salonie było pięciu pracowników. Jeden rozmawiał z klientem, jeden cos robił przy ladzie przy komputerze, jeden dokładał towar, a dwóch rozmawiało ze sobą. Poczułem się niezauważony mimo, że spoglądałem w stronę pracowników znacząco. Dopiero po około 6-7 minutach podszedł do mnie pracownik. Zapytał w czym może mi pomóc. Powiedziałęm, że szukam komputera przenośnego i potrzebuję porady. Zadał mi kilka pytań. Między innymi, do czego będę używał komputera, czy bardziej praca czy gry, czy będę dużo podróżował bez dostępu do ładowania, czy ma być mały i podręczny czy wielkość raczej nie ma znaczenia, jaki mam budżet. Po serii pytań i odpowiedzi, skupiliśmy się na jednym modelu. Przeszliśmy do jego prezentacji. Mogłem podotykać, poużywać funkcje, przetestować. Wyraziłem wstępne zainteresowanie. Zapytałem o możliwość sprzedaży ratalnej. Pracownik opowiedział mi o możliwości zakupu w 10 lub 20 ratach 0%. Okazałem zainteresowanie. Pracownik zaczął polecać kolejne akcesoria, m.in. torbę, etui, dodatkowy kabel HDMI. Po 20 minutach rozmowy powiedziałem, że wstępnie jestem zainteresowany, ale potrzebuję chwilę zastanowienia i muszę się przespać z decyzją, bo to jednak spory wydatek. Podziękowałem pracownikowi za obszerną pomoc. On wręczył mi folder reklamowy, żebym poczytał jeszcze o produkcie. Podziękowałem i się pożegnałem. Opuścilem salon.Całość oceniam dobrze. Mimo, że na początku długo czekałem aż ktoś się mną zajmie, to potem zostałem pozytywnie zaskoczony wiedzą i fachowością pracownika oraz podejściem do klienta.