Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: PaniJ

Dotycząca firmy: Etam

Treść opinii: Sklep Etam w Galerii Jurajskiej w Częstochowie – obsługa tragiczna, a klient traktowany jest lekceważąco, sprzedawczynie i całą politykę firmy Etam Poland można podsumować „jak ci się nie podoba to spadaj”. Jak ktoś ma ochotę to niech przeczyta moją historię. Robiłam zakupy w sklepie etam w Częstochowie w Galerii Jurajskiej 4.11.2017 r.– sprzedawczyni trochę śnięta ale w sumie sympatyczna gdy okazało się że nie ma wybranego przeze mnie modelu biustonosza w sklepie zaproponowała że może mi taki zamówić, zgodziłam się złożyłam zamówienie i zapłaciłam od razu, miały być do odbioru do ośmiu dni w sklepie i pani miała do mnie zadzwonić, dostałam maila że zamówienie zostało przyjęte i wysłane, gdy po 8 dniach nie doczekałam się na telefon sama zadzwoniłam, pani powiedziała, że właśnie wszedł kurier i na pewno ma moje zamówienie, więc skończyłam szybko rozmowę żeby jej nie przeszkadzać poprosiłam jedynie żeby mi dała znać kiedy mogę odebrać staniki, odczekałam 24 godziny i nic żadnych wiadomości, więc znowu zadzwoniłam. Dowiedziałam się wtedy że moje zamówienie zaginęło ale na pewno się znajdzie i jak to wyjaśnią to do mnie zadzwoni, znów się zgodziłam, po 4 dniach napisałam maila. Po 7 dniach milczenia ze strony sklepu straciłam cierpliwość i znów zadzwoniłam (ja za te staniki zapłaciłam), pani w sklepie nie przeprosiła za zwłokę, nie wyjaśniła co zrobiła w tej sprawie ale łaskawie zgodziła się żebym na drugi dzień przyszła po pieniądze to jest 23.11.2017 r. I tu najciekawsze w rozmowie w twarzą w twarz pani nie tyko, że nie przeprosiła za kłopot i rozczarowanie ale na pytanie dlaczego nie poinformowała mnie o zwłoce stwierdziła, że tak często wydzwaniałam że nie widziała potrzeby. 3 (słownie trzy) telefony w przeciągu 8 dni , po wcześniejszym cierpliwym 8 dniowym czekaniu to naprawdę dużo?