Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marzena_685

Dotycząca firmy: ASICS

Treść opinii: Po wejściu do sklepu klient został powitany poprzez kontakt wzrokowy i informację o aktualnej promocji. Poszedł do półki z butami.Przeglądał buty, jednak żaden z trzech sprzedawców nie podszedł do klienta.Po dłuższej chwili klient zapytał, czy może prosić o pomoc. Podszedł sprzedawca, zapytał o potrzeby, rodzaj obuwia. Po wybraniu rozmiaru zostawił samego klienta. Poszedł na zaplecze. Klient został sam. skierował się do kolejnego sprzedawcy, który zaczął zadawać pytania na temat ilości km, rodzaju nawierzchni, częstotliwości biegów (wybierane były buty do biegania). Klient zrezygnował ostatecznie z zakupu. Sprzedawca zaproponował spodnie leginsy w promocji i koszulkę. Dobrał odpowiedni kolor do karnacji klienta. Klient udał się do przymierzalni. Cały czas dopytywał o rozmiar, czy jest odpowiedni. Chwalił wygląd klienta. Na koniec zapytał, czy klient jest zainteresowany zakupem. Pomimo odmowy nadal był uprzejmy.