Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: KLIENT_137

Dotycząca firmy: Sweet Home

Treść opinii: Po zamówieniu wysłanym mailowo z 2-dniowym wyprzedzeniem, odebranie zamówionych ciastek wymagało dwóch wizyt w cukierni, ponieważ godzinę po otwarciu lokalu zamówionego towaru nadal nie było na miejscu. Przy drugiej próbie odebrania towaru znacznie później okazało się, że faktura, o którą prosiłam w mailu podając wszystkie niezbędne dane, nie została wystawiona, ale panienka za ladą stwierdziła, że "wysyłają ją mailowo w ciągu 2 dni".Po kolejnych kilku dniach, kiedy faktura nie nadeszła mailem, zagadnęłam o nią, a w odpowiedzi przeczytałam, że "jak przyniosę do cukierni paragon", to dostanę fakturę. I po wymianie kolejnych x maili, okazało się, że uzyskanie faktury wymaga ode mnie, klienta, TRZECIEJ wizyty w tym fantastycznym przybytku, ponieważ (cytat), państwo "mają taką procedurę".Podsumowując: jeżeli masz kliencie mnóstwo wolnego czasu, polecam z całego serca zakupy w tej cukierni, ponieważ zadba ona o to, aby załatwienie JEDNEJ sprawy wymagało przynajmniej TRZECH Twoich wizyt. I to bez względu na to, jak Ty się będziesz starał, żeby realizacja zakupu przebiegła szybko i sprawnie.