Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_tYoe

Dotycząca firmy: Globkurier.pl

Treść opinii: Nigdy nie doszlo do wysylki, poniewaz w przed dzien odebrania paczki otrzymalam maila ze oferte ktora zgodzilam i zaplacilam dwa tygodnie przed terminem odbioru byla nie aktualna. Zostalam poinformowana ze musze doplacic polowe ceny ktora wplacilam inaczej nie bedzie kuriera. Przesylka miala zawierac bardzo wazny dla mnie lek ktory musialam zaczac brac jak najszybciej. Takie zachowanie ze strony glob kurier wywolalo u mnie bardzo wiele stresu i pogorszylo moje obecne samopoczucie. Dodatkowo pracownica ktora ze mna rozmawiala przez telefon nie byla wyrozumiala i bardzo szorstka. Nie rozumiem dlaczego obsluga klienta jest na tak niskim poziomie. Nadal czekam na zwrot pieniedzy. Nikt nie odpisuje na maile od piatku wiec zastanawiam sie czy je kiedykolwiek odzyskam, a kwota tj 430 zl. Nie polecam.