Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_TAqO

Dotycząca firmy: Hurtownia Szczepan

Treść opinii: Nie bardzo rozumiem, za co hurtownia ma Pana przepraszać. Są ustalone godziny otwarcia hurtowni, więc należy tak rozłożyć zakupy, by zdążyć je zrobić, a nie jeszcze szukać jeszcze produktu i prosić o rabat, bo wzięło się mniejszą zaliczkę niż przedmiot kosztuję. Proponuję zapłacić nadwyzke z własnej kasy i domagać się zwrotu od pracodawcy. Szkoda słów. Dodatkowo, na wejściu Pan również może sam przywitać ochroniarza,bo wchodI Pan do hurtowni, a nie czekać na przywitanie. Co do obsługi hurtowni, jest ok, sporadycznie robie zakupy, jednak nie spotkałam się z niemiłą obsługa. Czasem jest zabiegana, ale pomaga, jak się poprosi o pomóc, udzieli informacji.