Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_iAd3

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Wchodząc do Kauflandu ma się wrażenie, że zachęca on swoją polityką do wegetarianizmu. Owoce są pięknie ułożone i zawsze ciężko się tam przecisnąć. Jednak jeśli chodzi o mięso i wędliny obowiązuje jedna dłuuga kolejka i jedna bardzo zmęczona Pani ekspedientka. Stanowczo widać braki w zatrudnieniu. Klienci niejednokrotnie mówią o tym na głos. Moim zdaniem rozwiązałoby to utworzenie dwóch kolejek. Jednej po mięso, a drugiej po wędliny i sery, oraz zatrudnienie tam min. 2 osób na stałe, plus w dni większego oblężenia, trzeciej do pomocy. Kolejnym rozwiązaniem mogącym zmniejszyć zdenewrowanie oczekiwaniem w kolejce jest ustawienie regałów przy kasach równolegle do nich. Prostopadłe ich ustawienie uniemożliwia równomierne ustawienie się w kolejce do 4 kas. Dodatkowo oczekujący w kolejce mieliby na wyciągnięcie ręki produkty, po które w pędzie do kasy nie zawsze by sięgneli.