Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_eUxG

Dotycząca firmy: Ochnik

Treść opinii: Żenujący poziom obsługi i traktowania klienta. Wizyta wczoraj. Owszem - wchodziliśmy 20:45. Widziałem, że dziewczyna (niejaka Martyna) liczy coś przy kasie. OK - nie wymagamy z żoną, żeby wokół nas skakać. Do ludzi szacunek mamy i wiemy, ze nie wypada wyjść później niż punkt 21. Żona szuka torebki do pracy. Ma określone wymagania. Umiem się sam obsłużyć, więc oglądamy torebki. Dziewczyna przechodzi obok nas, woła kogoś z zaplecza. Myślę, że skoro sama jest zajęta, prosi kogoś do nas. Wychodzi z zaplecza druga osoba i... idą razem za kasę. Jakbyśmy nie istnieli. Nawet nie zasłużyliśmy na "dobry wieczór". Kiedy żoną prosi o zdjęcie torebki z góry, mamy tą torebkę rzuconą na blat z tekstem "Za 5 minut zamykamy". Ja już wiem, że do Ochnika nie wejdę. Na pytanie, czy mają jakąś infolinię dowiaduję się "Jakąś tam mamy, może se pan dzwonić". Zapytałem o nazwisko - też odpyskowała. My tą torebkę kupimy gdzie indziej. To nie jest problem w dzisiejszych czasach. Zarobi inny sklep, a żona pewnie przy każdej rozmowie o torebce z koleżankami czy klientkami historię tą wspomni. Chciałem sprawę załatwić grzecznie, po cichu. Napisałem maila na adres ze strony z prośbą o kontakt kierownictwa sklepu. Chodziło o proste "Przepraszam, miała gorszy dzień, nie powinno to tak wyglądać". Też jestem człowiekiem. Zadzwoniła ona - bez żadnej refleksji. Zaczęła na mnie jeszcze podnosić głos przez telefon. Ona uważa, że wszystko było OK. Jeżeli to jest według Ochnika OK, to ja zdecydowanie odradzam jakiekolwiek zakupy.