Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Henryk_15

Dotycząca firmy: Okay Taxi

Treść opinii: Kilka dni temu późnym wieczorem zamówiłem telefonicznie taksówkę z wyprzedzeniem na godzinę 4:30 rano dnia następnego (chciałem mieć pewność, że nie będę musiał czekać na wolną taksówkę a zależało mi na czasie, miałem dojechać do dworca i zdążyć na pociąg). Przeczuwając spóźnienie taksówki, zadzwoniłem rano na infolinię firmy z pytaniem, czy wyślą do mnie taxi. Jak się dowiedziałem "w wyniku "błędu pracownika" moja rezerwacja nie została zapisana w komputerze". Czas oczekiwania min. pół godziny. Sama rozmowa i wyjaśnianie zajęły sporo czasu a pracownik nawet nie pofatygował się, aby znaleźć w tej sytuacji jakiekolwiek rozwiązanie dla mnie... po prostu "nie da się". Cenne minuty mijają, mój pociąg odjeżdża za 20 min. ja stoję zdenerwowany w nocy na ulicy czując, że wydane na bilet 300 zł. pójdzie w piach i nie odzyskam ich od firmy taksówkowej, gdyż postawa pracownika jest do bani (nie mówiąc o "umiejętnościach" pracownika przyjmującego rezerwację kilka godzin wcześniej) i wróży taką samą postawę firmy... z tymi wszystkimi emocjami wystawiam Okay Taxi w Bielsku-Białej najgorszą notę z możliwych. Nie polecam ich usług.