Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_U8km

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: W moim przypadku, w Bydgoszczy, opóźnienie ''zaplanowanych'' odbiorów wszystkich 10 zleceń od marca 2018 wyniosło łącznie prawie 60 godzin ; Najmniejsze 41 minut, największe 20 i pół godziny. Uporczywe utrzymywanie w ofercie usługi, która permanentnie nie jest wykonywana, to wprowadzanie drugiej strony w błąd przy zawieraniu umowy. OK, jest zastrzeżenie ''w miarę możliwości'', a co z dwoma zleceniami, kiedy kurier nie pojawił się wcale ? I zero powiadomień, kurier nie odbiera telefonu i ma przepełnioną skrzynkę ... W zasadzie można zgłaszać na policję. To zarówno brak poszanowania w stosunku do strony - osoby umowy, jak i nieuczciwa gra rynkowa, coś dla UOKiK. Oczywiście listę zleceń, jak i całą beznadziejną korespondencję kolekcjonuję.