Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_oJ5C

Dotycząca firmy: Pomorskie Centrum Kształcenia Dorosłych

Treść opinii: Chcąc zapisać uczestnika na szkolenie on-line rozmawiałam z panem z Obsługi klienta. Niestety takiego poziomu chamstwa dawno nie doświadczyłam. Pan odmówił mi zapisania uczestnika na szkolenie, nie dał dokończyć zdania, nie powiedział również dlaczego odmawia mi zapisu. Usłyszałam bardzo nieprzyjemne słowa cyt: Czy Pani mnie rozumie po polsku? Czy mam mówić do Pani po chińsku?" Poprosiłam o kontakt do kogoś decyzyjnego. Na moją prośbę usłyszałam, że cyt."wszyscy tu jesteśmy decyzyjni." Przyznaję, ze jestem zaskoczona jakością, a właściwie jej brakiem, obsługi klienta. Odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą! Od uczestników też wiem o bardzo niskiej jakości materiałów szkoleniowych, które zawierają liczne błędy merytoryczne. Polecam, aby firma zmieniła nastawienie do klientów, bo krzyczenie na rozmówcę jest wyznacznikiem chamstwa i nieszanowania klienta. Agnieszka