Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_b3Lc

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Przestrzegam przed zakupami w Rtv Euro Agd!!! Kupiłem tam w sumie 5 sztuk towaru, w tym będącą przedmiotem sporu zmywarkę. Z premedytacją dostarczono mi towar uszkodzony mechanicznie, który komuś spadł z rampy lub samochodu!!! Po wyładunku w klatce schodowej towaru zwróciłem uwagę na pęknięcie styropianu na zmywarce, które trochę mnie zaniepokoiło. Panowie (z RTV Euro Agd) dostarczający towar nie odpowiedzieli na to nic, tylko zaczęli pokrętnie mówić, że zawsze towar mogę zareklamować, jednocześnie podsuwając mi papier do podpisu (z zaznaczeniem na nim, że towar nie został sprawdzony na moje życzenie). Było ciemno i nie widać było „gołym okiem” uszkodzenia wewnątrz opakowania. Dopiero w domu, po zdjęciu styropianu okazało się, że cały przód i bok zmywarki jest pogięty. Wygląda to tak, jakby zmywarka spadła ze sporej wysokości. Niestety Panowie celowo uśpili mają czujność (chyba mieli coś na sumieniu?). Jeszcze tego samego wieczoru zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi do sklepu TV Euro Agd, dołączając zdjęcia i dokument odbioru (oczywiście z zaznaczoną adnotacją, że towar nie został sprawdzony pod kątem uszkodzeń mechanicznych) z prośbą o wymianę towaru na nowy, pełnowartościowy. Zależało mi na czasie, ponieważ byłem w czasie montażu kuchni. Dzwoniłem, pisałem, prosiłem wielokrotnie o przyspieszenie wymiany, bo nie mogłem dokończyć remontu kuchni. Niestety bez najmniejszego odzewu!! Skąd ta zwłoka w tak oczywistej sprawie??? Bardzo mnie to niepokoi i boję się już jaką niespodziankę szykuje mi sklep milcząc tak długo w tak prostej wydawałoby się sprawie. Zawsze z chęcią robiłem zakupy w tym sklepie. Zostawiłem w mim kilkanaście tysięcy złotych, ale po tym jak mnie potraktowano nigdy w życiu (choćby nie wiem jakie mieli promocje) nie zrobię zakupów w tym sklepie z obawy przed takim właśnie lekceważącym stosunkiem do klienta. Będę też przestrzegał wszystkich przed zostawianiem tam swoich ciężko zarobionych pieniędzy! Dziś jest niedziela, jutro mija ustawowe 14 dni, a ja wciąż nie mam jakiejkolwiek odpowiedzi! Na pewno tego tak nie zostawię. Całe szczęście mogę podjąć jeszcze kroki prawne i nie zawaham się z nich skorzystać. Mam nadzieje, że menadżerowie dbający o dobry wizerunek firmy przeczytają ten post i zmienią podejście do klienta. Z tego co można znaleźć w Internecie mój przypadek nie jest odosobniony!