Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_ORGZ

Dotycząca firmy: e-podroznik.pl

Treść opinii: Zamamówiłam bilet w dwie strony: z mojego miasta do Karpacza i z powrotem. Na początku kierowca powieś jak żeby wiecej nie zamawiać biletów przez stronę tylko u niego, autobus spóźniony ponad 15 minut. Mimo że miałyśmy dwie duże walizki nikt nie otworzył luku bagażowego (w druga stronę również). Podczas powrotu pani, która kierowała zaczęła krzyczeć, ze bilet kupiony na SMSa powinien być wydrukowany, bo taki z telefonu to może być fałszywy. Kiedy łaskawie nas wpuściła do autobusu, uznała, ze nie ma czasu na dyskusje ze mną i albo wchodzimy albo mamy spadać. Następnym razem wole pojechać pociągiem z dwoma przesiadkami niż denerwować się przez kierowców. Stanowczo odradzam.