Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Yfxq

Dotycząca firmy: DOZ.pl

Treść opinii: Moje zamówienie powinno być gotowe do odbioru w miniony wtorek. Kiedy to piszę,jest piątek wieczór. W dniu "odbioru" otrzymałam mail o treści: "Dzień dobry Uprzejmie informujemy, że z powodów technicznych nastąpiło opóźnienie w realizacji zamówienia. Dołożymy wszelkich starań by zamówienie zostało jak najszybciej zrealizowane . Za powstałe niedogodności bardzo przepraszamy. Pozdrawiamy Zespół DOZ.pl ". Uprzednio do zakupu zachęciły mnie niskie ceny leków OTC ,duży wybór i szybka realizacja,którą byłam pozytywnie zaskoczona. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem,więc napisałam do firmy 6 e-maili. Bez odzewu. Zrezygnowałam z zamówienia. Jutro idę do apteki stacjonarnej konkurencyjnej sieci.