Opinia użytkownika: Klient_CYUg
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Obsługa: na wejściu zostałam przywitana oraz poproszona o poczekaniu na fotelu na swoją kolej. Czas oczekiwania był dość krótki, ok 10 min. Doradca wstał, przedstawił się. Po weryfikacji zapytał w czym może pomóc, udzielił wszystkich odpowiedzi na zadane pytania, nie był nachalny, nie wciskał swoich produktów. Na koniec rozmowy zapytał czy w czymś jeszcze może pomóc. Na pożegnanie wstał i podał rękę. Oferta jest ok, przynajmniej konto bo ten produkt miałam okazję poznać. Intuicyjne, samodzielnie można zmieniać ustawienia, jest opcja bloku oraz szybkiego polaczenia z konsultantem. Każdy członek personelu był stosownie ubrany (koszula + garnitur, lub gładka ciemna sukienka i marynarka). Brak wyzywajacego makijażu. W oddziale panował spokój, w czasie, w którym byłam rozmowy były spokojne i ton głosu dostosowany na tyle by klient stanowisko dalej nie słyszał wszystkiego. Wizualizacja utrzymana chyba wdłg standardów, kolorystyka biało zielona, poukładane ulotki. Oddział przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie