Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_97H6

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Trudno uzyskać połączenie na czacie, firma nie udostępnia swego adresu mailowego do kontaktu, trzeba dzwonić w pilniejszych sprawach. Infolinia telefoniczna OK, o obsłudze w salonie nie powiem złego słowa, mili i uczynni. Natomiast Forum Społeczności UPC obsługiwane jest przez arogancką ekipę, uderza wspomniana cenzura, a także promowanie lizusostwa, premiowane są osoby gadatliwe, chwalące UPC, atakujące personalnie innych uczestników dyskusji. Powinni wziąć przykład z innych for operatorskich, które dawno już zaprzestały sowieckich metod i pozwalają na dużo większą swobodę wypowiedzi. Niektórych moderatorów proponuję wysłać na jakieś szkolenia interpersonalne, bo chyba nawet są nieświadomi jak złą opinię robią swemu chlebodawcy i zrażają klientów swoją postawą! Zamiast łagodzić często eskalują i zaogniają sytuację. Nieprzyjemna atmosfera nie sprzyja komunikacji tym kanałem z klientami. Moja opinia dla urządzenia Compal (Connect Box) wymaga dodatkowego komentarza. Posiada defekt chipsetu (wystarczy wpisać w google Puma 6 test) co może wpływać niekorzystnie na opóźnienia w grach oraz innych usługach wrażliwych na skoki pingu. Problem do dziś nierozwiązany, pisanie o tym na forum ich Społeczności jest niemile widziane. Brak alternatywy, jak u innych dostawców, UPC nie oferuje innych modemów dla klientów detalicznych!