Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_7uF9

Dotycząca firmy: Van Graaf

Treść opinii: Nie oceniam obsługi klienta, tylko konsekwencje zakupu, którego, NIESTETY, dokonałam...03.04 STACJONARNIE, w sklepie w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu kupiłam żakiet. 04.04.2019, czyli dzień później, rano, oddałam go. Płaciłam kartą, zwrot był na kartę, jakoś dziwnie, bezdotykowo ekspedientka to zrobiła, ale potwierdzenie, oczywiście, mam...Tyle że pieniędzy na koncie brak! Konsultantka z biura van graafa napisała, że zwrot trwa 14 dni!!!!!!!!!!!!!!Co to za system? Inne sklepy rozliczają to w max 48 godzin! Kupowałam w sklepie, płaciłam kartą, oddałam rzecz na drugi dzień, a oni trzymają pieniądze przez 14 dni?!? Innymi słowy- w sklepach Van Graaf NIE NALEŻY PŁACIĆ KARTĄ albo głośno i wyraźnie należy klienta poinformować, że oddając towar poczeka na pieniądze DWA TYGODNIE. Powtarzam - zakupy robiłam STACJONARNIE i w żadnym sklepie nigdy nie czekałam na zwrot na kartę 14 dni!