Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_C26b

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Brak słów aby opisać zaistniałą sytuację najpierw niekompetentny konsultant w punkcie ale cóż zdarza się później w biurze obsługi klienta od czwartku było ich już kilka a ścisłej po kilkunastu latach bycia klientem timobile zrezygnowałam z sieci z zachowaniem numeru z zamiarem przejścia na kartę tak też to było spisane przy rozwiązaniu umowy. Z dniem kiedy kończyła się umowa na drugi dzień miałam dostać sms i uaktywnić numer na kartę no cóż nie dostałam nic tel do firmy rozmowa zapewnienie że w ciągu kilku godz dostanę sms i będę miała aktywny tel bo nadmienię że zostałam bez tel co nieźle namieszalo mi w życiu czekam cierpliwie mija następny dzień i znowu nic. Dzwonie znowu ta sama sytuacja nikt nic nie wie do popołudnia będzie wszystko ok. Mija popołudnie i nic znowu tel i następny zdziwiony konsultant który obiecuję że za 72 h wszystko będzie działać mało mnie szlak nie trafił ale co ja mogę. Przeczekalam te 72h i znowu nic znowu tel do firmy i zapewnienie że po 12w nocy będzie uaktywniony numer. Minęła północ i poranek o 8 rano dzwonię bo nadal eter a tam kierują mnie do następnego konsultanta. Włączyłam się złapałam oddech. Ludzie o co chodzi!!! Ja od paru dni nie mogę dzwonić i załatwiać spraw bo potrzebny mi jest tel Totalna porażka nie mam siły na taką niekompetencjie firmy i jej pracowników.