Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_uu3g

Dotycząca firmy: BKM - Białostocka Komunikacja Miejska

Treść opinii: Stwierdzam to z wielką przykrością, ale Białostocka Komunikacja Miejska powinna brać przykład chociażby z Warszawy. Autobusy notorycznie przyjeżdżają niepunktualnie - są przed czasem lub spóźnione (nawet 10-15 minut) i nie są to jednorazowe sytuacje. Największe kuriozum to linie: 17, 6. Białystok nie jest zakorkowanym miastem, więc tym bardziej jest to trudne do zrozumienia. Dodatkowo wypuszczanych jest zbyt mało autobusów, na przystanku czeka się 20 minut, często do wyboru ma się tylko jedną linię autobusu, miasto jest słabo skomunikowane. W godzinach szczytu powinno się uwzględniać większy tłok, a tym samym wypuszczanie dłuższych autobusów, nikt nie bierze tego pod uwagę. Linie 3 i 16 to trasa Politechniki Białostockiej, UwB, osób pracujących w centrum - to dość logiczne, że miasto powinno zapewnić dobry transport, szczególnie przed godziną 8:00 i wypuszczanie dwóch różnych linii, o zbliżonej trasie w odstępie 2 minut nie ma sensu, biorąc pod uwagę, że kolejne przyjazdy są dopiero 15 minut później. Bilety i kasowniki to kolejna kompromitacja Białegostoku - na przystankach i w autobusach nie ma biletomatów! Bilet można kupić u kierowcy, co niestety jest bardziej irytujące niż pożyteczne, bo tylko spowalnia kierowcę. Kasownik na bilet jednorazowy jest jeden, czasami dwa, co jest niewykonalne, aby się do niego dostać jeżeli jest tłok. W skrócie - BKM to logistyczna porażka!