Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_5Azv

Dotycząca firmy: Hebe

Treść opinii: Niedawno niedaleko mnie otworzył się nowy sklep drogerii Hebe. O ile do obsługi w samym sklepie nie mam jak dotąd zastrzeżeń, o tyle sama firma stosuje ciekawe zabiegi marketingowe na przyciągnięcie klientów. W ramach promocji powitalnej miałam otrzymać pocztą prezent w postaci bonu rabatowego do wykorzystania w sieci drogerii Hebe. Bon doszedł dzisiaj (30.04.2019 r.), do wykorzystania do... 30.04.20129 r. Czyli od momentu wyciągnięcia go ze skrzynki zostało mi całe 3,5 godziny na jego wykorzystanie (wyciągnęłam go wieczorem wracając). Wyobraźcie sobie moją radość . Taki zaszczyt mnie kopnął. Taki bon powinien być odpowiednio wcześnie wysłany, ale chyba powinnam być wdzięczna, bo przecież mógł dojść dopiero po majówce. Jakoś mnie ten "prezent" specjalnie nie ucieszył.