Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_oBrc

Dotycząca firmy: Toyota

Treść opinii: Dnia 17.04.2019 o godzinie 18 zjawiłem się w salonie Toyoty na umówioną wcześniej jazdę próbną. Od razu po wejściu do salonu przywitała mnie uśmiechnięta recepcjonistka, która zapytała w czym może mi pomóc. Po informacji, o umówionej wizycie poinformowała mnie, że za chwilę podejdzie do mnie handlowiec, w celu odbycia umówionej jazdy. Zaoferowała także kawę lub herbate i miejsce do siedzenia, z których nie skorzystałem. Ta chwila okazała się być bardzo długa, bo ponad 20 minut. W tym czasie jednak miałem okazję przyjżeć się dokładnie salonowi. Był on czysty, uprzątnięty a wystawione samochody dobrze opisane. Po wspomnianym czasie oczekiwania zjawił się handlowiec. Podczas wypełniania dokumentów potrzebnych do odbycia jazdy testowej wpisany został błędny pojazd, co pracownik szybko wychwycił i poprawił. Podczas jazdy testowej zostały zaprezentowane mi walory testowanego samochodu oraz oferta. Sprzedawca był dobrze obeznany z możliwościami samochodu, aczkolwiek tylko od strony marketingowej. Kiedy zacząłem się dopytywać o szczegóły techniczne niektórych rozwiązań, nie był w stanie udzielić mi wszystkich informacji. Sama jazda odbyła się w bardzo przyjemnej atmosferze i sprzedawca bez problemu prowadził ze mną luźną rozmowę na tematy zarówno związane jak i nie związane z samochodem. Po powrocie do salonu okazało się, że mój własny samochód, którym przyjechałem do salonu, uległ w międzyczasie uszkodzeniu. Z miejsca zostałem poinformowany, że jeżeli będę chciał, salon może udostępnić mi nagranie z monitoringu. Pani z recepcji zebrała ode mnie w tym celu niezbędne informacje. Sprzedawca na koniec przedstawił mi ofertę sprzedaży samochodu wraz z rabatem. W wydrukowanych dokumentach zapomniał jednak uwzględnić wspomnianego rabatu. Dopiero po chwili to zauważył i naniósł ręcznie zmiany. Ogólnie oceniam wizytę w salonie jako dobrą z minusem. Tym minusem jest bardzo długi czas oczekiwania na jazdę próbną, która była wcześniej umówiona na daną godzinę. Dużym plusem jest wygląd salonu, miłe i życzliwe podejście obsługi, która chętnie pomaga w nietypowych sytuacjach.