Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_E7Ym

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Z konsultantami na infolinii miałam do czynienia wielokrotnie, z uwagi na kłopoty z dostawą lodówki. Moje doświadczenia są jak najbardziej negatywne. Trafiłam na cztery różne osoby, niestety żadna z nich nie była na tyle kompetentna żeby mi pomóc. Za każdym razem słyszałam, jak się później okazywało, niezgodne z prawdą zapewnienia, że lodówka będzie "jutro". Pomijam fakt, że nie byłam na bieżąco informowana co dzieje się z towarem i za każdym razem sama musiałam wykonywać telefony na infolinię. Jeden z konsultantów zapewnił mnie, że jeśli dostawy nie będzie (już po miesiącu oczekiwania przeze mnie na lodówkę) to będę mogła zrezygnować z zamówienia a pieniądze zostaną mi zwrócone za kilka dni. Jak okazało się w kolejnej rozmowie z innym konsultantem, nie mam takiego prawa, bo zamawiałam produkty z promocji. Kiedy chciałam zapytać co mam w takiej sytuacji zrobić, konsultant się po prostu rozłączył. Lodówka w końcu dotarła, ale ku mojemu zaskoczeniu nikt, mimo reklamacji, nie poniósł za to konsekwencji. Odradzam każdemu współpracę z tym sklepem oraz nie życzę kontaktu z infolinią.