Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_oDEM

Dotycząca firmy: Beskid

Treść opinii: 3.06.2019 na ul. Dawida 5 we Wrocławiu czekałam na ostatni bus z Wrocławia do Lądka Zdroju który planowo powinien odjeżdzać o 19.30 ale, mimo, iż czekałam ponad godzinę, autobus wcale nie przyjechał! Trzykrotne próby dodzwonienia się na płatną i to słono, infolinię Beskid Przewozy poskutkowały tylko tym, że z mojego konta znikły wszystkie pieniądze a i tak niczego się nie dowiedziałam przez opieszałość pani na infolinii która widocznie jest tak przeszkolona by wręcz obedrzeć dzwoniącego bezradnego podróżnika ze skóry, bo do udzielenia prostej informacji potrzebowałaby chyba z 15 min! A najgorsze jest to, że oprócz tej beznadziejnej infolinii nie ma innego sposobu dowiedzieć się czegokolwiek. Jednym słowem, doświadczenie z przewoźnikiem Beskid Przewozy to totalny powrót do zamierzchłych czasów PRL-u i nie polecam nikomu, komu zależy na pewnym i punktualnym dotarciu z punktu A do punktu B. Bo podróż z Beskidem Przewozy to wielka niewiadoma i drogi podróżniku, nie możesz być nigdy pewien czy autobus tej firmy w ogóle przyjedzie na przystanek! Bo raczej ta firma nie stawia na jakość i zadowolenie swoich podróżnych i ma gdzieś ich opinie! Podsumowując, dzięki Beskidowi, jestem na minusie nie tylko z powodu ich infolinii która "zżarła" mi wszystkie pieniądze z karty telefonicznej nie udzielając przy tym żadnej informacji, ale dodatkowo zmuszona byłam wynająć pokój w hotelu bo nie mieszkam we Wrocławiu i tym samym mój koszt podróży do Lądka Zdroju wzrósł kilkakrotnie!!! Także jeszcze raz wielkie dzięki Beskid Przewozy za wasze wzorcowe olewanie klienta! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)