Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carserwis Sp. z O.O.

Treść opinii: Moi mili, Jak możecie unikajcie tego dealera z daleka. O jakości dealera nie świadczy uprzejmy sprzedawca tylko serwis gwarancyjny. Kupiłem 2 tygodnie temu 2 fiaty Doblo. Po 300 km okazało się że rozpadają się opony. Pękał bieżnik. Nie do wiary, :( też nie, wieże do dziś. Pojechał pracownik do serwisu, powiedzieli że nikt nie może teraz spojrzeć na opony i zostaliśmy umówieni na drugi dzień. Przyjechałem do serwisu, myśląc że to formalność, zostawiłem samochód, miał ktoś do mnie dzwonić. Kończył się dzień pracy więc pojechałem bo nikt nie dzwonił. W serwisie powiadomiono mnie, że to moja wina ( więc zapytałem jak to możliwe wydłubać bieżnik w obu oponach co 2 cm robiąc wyrwę ) Pan wzruszył ramionami. Podejrzewam, że sam nie wie jak to można zrobić Fajna spychologia, klient sam sobie kupi nowe i po temacie. Pojechałem do dwóch niezależnych wulkanizatorów, obije stwierdzili że opony są wadliwe. Wróciłem do dealera i udałem się do Pan co mi sprzedał samochody, sam był bardzo zdziwiony, że odmówili mi wymiany opon. Poprosił kolegę o interwencję, a ten zniknął i po kilku minutach pojawił się z kimś z serwisu. ( z samej góry ). No i tu poczułem się wspaniale, wreszcie coś się zmieni. Jakie było moje zdumienie, kiedy ten " z góry " powiedział mi , że oni nie odpowiadają za opony, bo ich nie produkują i reklamacje mam sobie złożyć do producenta opon. Zapytałem, czy może lepiej będzie sprzedawać ludziom samo bez opon. I tu refleksja. Szyby produkuje ktoś , inny , fotele, gdzieś w Polsce, silnie i skrzynia to inna fabryka , tak więc. Co będzie jak będą się psuły inne podzespoły :(. Super!! spychologia na najwyższym poziomie. Moje wku...wienie sięgnęło zenitu. We wtorek samochód odstawiam na parking, wynajmuję auto a sprawę oddaje prawnikom. Drugi samochód, żeby było śmieszniej, jutro jest w serwisie na wymianę uszczelki , cieknie wspomaganie po 600 km, a czekałem na uszczelkę 4 dni, Reasumując, posiadam dwa całkiem nowe Doblo, w serwisach przesiedziałem więcej niż, w samochodach. Jakoś obsługi serwisu , fatalna. Rozważcie wybór dealera bo o ile Dealer nie ma wpływu na produkt to na jakość serwisu ma w 100%. jak ktoś zainteresowany piszcie na mail , chętnie podzielę sie dalsza historią i podeślę zdjęcia opon : info@likon.pl Artur