Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_5ikU

Dotycząca firmy: LUX MED

Treść opinii: Szczerze przyznam, ze na NFZ szybciej dostanę się do jakiegokolwiek lekarza niż z LuxMedzie. Pomino, ze mam wykupiony abonament dla dzieci to nigdzie nie można się dostać. Sytuacja z dziś... u młodszej córki widzialam 2 wolne wizyty do laryngologa. Jedna zabukowalam dla młodszej i chciałam druga dla starszej. Niestety u starszej nie widziałam żadnej wizyty. Loguje się znów u młodszej i wizytę widzę wolna. Myśle co jest... Dzwonię na infolinie i jak zwykle słyszę... ,, przykro mi, ale brak wolnych wizyt w grafiku lekarza na najbliższe 3 miesiące. Proszę sprawdzać systematycznie portal pacjenta, wizyty są systematycznie zwalniane.” W takiej bądź sytuacji proszę o rozmowę z koordynatorem, który poinformował mnie, ze moja młodsza córka może widzieć dostępne wizyty to nie znaczy ze starsza również je zobaczy. Niby nie każdy może zobaczyć dostępność tych samych wizyt. JA SIĘ PYTAM TERAZ: JAJA SOBIE ROBICIE !!! Wytrzymam do końca umowy i więcej moja noga u Was z pewnościom nie postanie. Takich sytuacji odnoście działania placówek i świadczonych usług we Wrocławiu mam pełno. Mój pakiet zawiera również wizyty domowe, wg Luxmedu dziecko, które nie ma gorączki nie potrzebuje owej wizyty i osoba na infolinii odmawia wizyty u dziecka. Paradoks jest tego taki, ze wizyt w danym dniu do jakiegokolwiek lekarza również brak. Błędne kolo !!! Zastanówcie się w końcu dla kogo chcecie świadczyć usługi, bo trzymając wszystkie sroki za ogon w końcu nie zostanie Wam żadna i ludzie się w końcu od Was odwrócą.