Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_ogLU

Dotycząca firmy: ENEL-MED

Treść opinii: Dot. Warszawa Enel Med Infolinia- brak wiedzy i kompetencji W obsłudze klienta- bezradność Umówienie wizyty- brak terminów, lub odlegle(dla posiadaczy abonamentu) Umówienie na badanie- brak terminów lub odlegle (dla posiadaczy abonamentu) Wizyta u lekarza- jak poniżej 1 czerwca wykonano RTG klatki pierwszorazowej, po czym informowali, że opis będzie po 3 dniach. Minęło 15 dni zapisałem się do internisty. Nie mogę zapomnieć tę wizytę, gdyż pozostawiła na mnie gorsze wrażenie . W trakcie wyżyty, lekarka nie mogła znałeść moje badanie, a potem jak znalazła, to okazuje się, że to był badanie innego pacjenta.. Tłumaczyła, że czasem tak bywa ,i to był "błąd w sztuce". Co więcej, oczekiwałem, że na postawie mojej dolegliwości przynajmniej lekarka powinna zbadać , popytać.. Ale niestety, patrzyła na zegarek , że musi przyjąć następnego pacjenta, bo minął 15 min , na którą straciła szukając moje winniki badan. . Nalegałem,, żebym został zbadany, gdyż dolegliwości do tej pory nie dają spokoju. Oczekiwałem profesjonalizmu i kompetencji lekarskiej, że pacjent wchodząc do gabinetu z dolegliwościami , to lekarz powinienem zbadać pacjenta, przynajmniej tak miałem w przychodni NFZ, a tu, musiałem wymagać, upominać, żeby mnie badano. Po zbadaniu, stwierdziła, ze muszę przejść szereg badań i czeka mnie kilku specjalistów. Nie mogę sobie wyobrazić, co by było, gdybym nie wymagał , żeby mnie zbadano, to bym nie wiedział o mojego stanu zdrowia i co mi czeka. Nie wspomnę, że na moim nazwisku znalazła się badania innego pacjenta, którą ona nazwała "błąd w sztuce" SKANDAL!! Inaczej wyobrażałem usługi w Enel med. zakupiłem abonament a tu okazuje się, że to totalne dno!!! (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)